Odstąpienie od umowy i reklamacje
Zwroty
Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w okresie 14 dni kalendarzowych od jego dostarczenia. Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania. Wysyłka zwrotna realizowana jest na koszt Nabywcy (zwroty paczek wysyłane przez Nabywcę za pobraniem nie będą przyjmowane!) po wcześniejszym kontakcie mailowym: sklep@kuchnika.pl. W mailu zwrotnym wskazany zostanie adres zwrotu towaru. Pieniądze zwrócone zostaną w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki na wskazany numer rachunku bankowego. Kwota pomniejszona zostanie o koszty wysyłki towaru do klienta.
Możliwość odstąpienia od umowy nie istnieje w przypadku:
1. dostaw, które zostały przygotowane na specjalne zamówienie klienta,
2. towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej
Reklamacje
Reklamację można zgłosić w ciągu 2 lat od daty zakupu towaru, pod warunkiem, że Klient posiada paragon fiskalny. Reklamację poprzedzić należy kontaktem telefonicznym lub mailowym, informując o formie uszkodzenia i - o ile to możliwe - przesyłając dokumentujące ją zdjęcie. Klient powinien odesłać produkt na swój koszt, pod wskazany adres. Do reklamowanego produktu Klient ma w obowiązku dołączyć pismo reklamacyjne, w którym podać należy: dane Reklamującego (imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy lub adres mailowy), datę zakupu (dołączamy oryginał paragonu lub kopię), przyczynę reklamacji (opis wad produktu), kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone (podać datę), żądanie Reklamującego (naprawa/wymiana). Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Reklamujący zostanie poinformowany o decyzji reklamacyjnej. W przypadku nieuznania reklamacji, Reklamujący zostanie obciążony kosztami przesyłki, zarówno w jedną, jak i w drugą stronę.